Κυριακή 29 Μαρτίου 2020

Viber και Skype στον Η/Υ βοηθός στην εξ αποστάσεως διδασκαλία κυρίως νηπιαγωγείο -δημοτικό 
 Προκειμένου να επικοινωνήσω με όλους τους τρόπους με τους μαθητές μου ανακάλυψα την επιπλέον χρήση του Viber και του Skype. Ευχαριστώ τον άνδρα μου Νεκτάριο και τα παιδιά μου Γιάννη , Δημήτρη  για την τεχνολογική, ψηφιακή βοήθεια και εξάσκηση.
Viber 

  1. Κατεβάζω εννοείται την εφαρμογή στο κινητό μου.
  2. Στον Η/Υ πηγαίνω στο Google στην γραμμή αναζήτησης  πληκτρολογώ viber . Στην σελίδα που βγάζει πατώ Download 
  3. Πατώ  Downloand for  Windows
  4. Το αρχείο κατεβαίνει στις Λήψεις . Με δεξί κλικ επιλέγω αποκοπή και πηγαίνω  Εξερεύνηση αρχείων  ,  Ο Υπολογιστής μου ,  Τοπικός δίσκος. Αρχεία Εφαρμογών  και κάνω δεξί κλικ και επικόλληση το αρχείο.
  5. Διπλό κλικ πάνω στο αρχείο και εγκατάσταση.
  6. Κάποια στιγμή ο οδηγός θα μου ζητήσει να ανοίξω το   viber του κινητού στο μενού δεξιά πάνω είναι η εικονίδιο Qr  και με την κάμερα του κινητού  σκανάρω το μπαρκοουτ στον Η/Υ . 
  7. Μου ζητά και ο Η/Υ και το κινητό να κάνω συγχρονισμό, πατώ 
  8. .......και επιτέλους έχω το viber  στον υπολογιστή.
  9. Λειτουργεί κανονικά όπως ξέρουμε λίγο ή πολύ όλοι μας.
  10. Ανακάλυψα όμως ότι κάνω ομαδική βιντεοκλήση - μέχρι 6 άτομα - όπως μου είπαν τα παιδιά μου. Αυτό θα προσπαθήσω να εφαρμόσω στα νήπια μου, θα κάνω το τμήμα 3 - 4 ομάδες και θα έχουμε  ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ. 
  11.  ΚΟΙΝΗ ΧΡΗΣΗ πατώντας το κοινή χρήση  γίνεται διαμοιρασμός οθόνης και τα παιδιά βλέπουν  την δική μου οθόνη του Η/Υ , να μπαίνω στον φάκελλο του παραμυθιού και να διαβάζω το κείμενο. Μπορώ να τους δείξω ασκήσεις , παρουσιάσεις κ.τ.λ.
Το παρακάτω είναι για τους εκπαιδευτικούς, είδα ότι από το κεντρικό μενού κάτω κάτω εκεί που γράφεις μήνυμα πατώντας τοανοίγει η εξερεύνηση του  δικού μας Η/Υ  και μπορούμε να επιλέξουμε αρχεία Word, Power point, pdf  , βίντεο, κ.τ.λ. και να τα στείλουμε στους μαθητές. Ανάλογα το αρχείο αργεί να το φορτώσει αλλά τελικά θα έχουμε στο τέλος θα έχουμε στείλει ένα ωραιότατο  pdf παραμυθάκι στην ομάδα του σχολείου μας. 


Skype
  1. Κατεβάζουμε το Skype στον Η/Υ. Υπάρχει και για κινητό.
  2. Μπορώ να καλώ σε συνομιλία, βιντεοκλήση  και ατομική και σε ομάδες. Λέει σε βίντεο που σας έχω παρακάτω με οδηγίες χρήσης ότι μπορούν να μπούν σε ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ 50  ATOMA
  3.  Προσκαλώ στην βιντεοκλήση τα άτομα , υπάρχει η δυνατότητα προγραμματισμού ραντεβού,  χειριζόμαστε τα μικρόφωνα όλοι
  4. ΚΟΙΝΗ ΧΡΗΣΗ ,  διαμοιρασμός οθόνης και η οθόνη δείχνει τη οθόνη του δικού μας Η/Υ και δείχνουμε διάφορα αρχεία , αυτό μπορεί να γίνει και από τους άλλους συνομιλητές
  5. υπάρχει η δυνατότητα εγγραφής της κλήσης - τηλεδιάσκεψης  από το Recording 
  6. ..............αυτά και άλλα που θα ανακαλύψετε ανάλογα με τις ανάγκες σας. Δείτε το παρακάτω βίντεο

Καλή υπομονή  με την τόση τεχνολογία που μπήκε στην ζωή μας.

Καλό βράδυ